Prekių katalogas

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Prekių užsakymas ir atsiskaitymas 

    1. Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas? 

    Gavę užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.  

    2. Kaip sumokėti už prekes?

    Už prekes galite atsiskaityti:

    • Grynaisiais pinigais arba bankine mokėjimo kortele - mokėjimo būdas užsakymą atsiimant mūsų fizinėse parduotuvėse
    • Bankiniu pavedimu - apmokėjimo būdas išankstiniems užsakymams.
    • Elektronine bankininkyste (per Paysera sistemą).
    • Išsimokėtinai su „Mokilizingu“.

    Daugiau informacijos apie tai skaitykite skiltyje „Atsiskaitymas“.  

    3. Ar gausiu sąskaitą-faktūrą? 

    Sąskaita-faktūra pridedama prie užsakymo siuntos. Už prekes atsiskaičius bankiniu pavedimu pagal išankstinę sąskaitą, dokumentą atsiunčiame užsakyme nurodytu elektroniniu laišku. Pageidaujant gauti užsakymo sąskaitą-faktūrą PDF formatu, kreipkitės elektroniniu paštu: migle@rubisolis.lt  

    Pristatymas ir atsiėmimas 

    1. Kada gausiu savo užsakymą? 

    Po užsakymo patvirtinimo Jūs gausite elektroninį laišką, kuriame bus nurodytas planuojamas Jūsų užsakymo pristatymo ar paruošimo terminas. Užsakymus pristatome per 1-2 d.d. Jeigu užsakymas įvykdytas savaitgalį, jis bus ruošiamas artimiausią darbo dieną bei pristatytas per 2-3 d.d.

    2. Ar prekės bus atneštos man į namus? 

    Nedidelių matmenų bei lengvos siuntos (iki 30 kg) yra atnešamos iki Jūsų namų. 

    3. Kokie yra prekių pristatymo būdai?

    Prekių pristatymo būdai:

    • Kurjerių tarnyba („Venipak", „DPD") - nemokamas pristatymas!
    • Paštomatu/siuntų atsiėmimo tašku („Venipak", „DPD") - nemokamas pristatymas!*
    • Prekių atsiėmimas mūsų salonuose Vilniuje arba Kaune.

    *taikomi specialūs siuntinio dydžio apribojimai; t.y. viršijus prekės/užsakymo siuntos matmenis dėl paštomato/siuntų taško , automatiškai Jums bus parinktas prekių pristatymas per kurjerių tarnybą.

    Plačiau apie prekių pristatymą skaitykite "Pristatymo sąlygos"

    4. Kada galima internetu užsakytą prekę atsiimti parduotuvėje? 

    Prekės atsiėmimui įprastai paruošiamos per 1-2 d.d. Atvykti atsiimti užsakytų prekių reikėtų tik sulaukus el. paštu arba SMS žinute gauto patvirtinimo. 

    5. Kokia yra užsakymo pristatymo kaina?

    www.rubisolis.lt internetinė parduotuvė savo klientus labai myli, todėl visiems užsakymams tiek kurjeriu, tiek paštomatu/siuntų tašku dovanojame nemokamą pristatymą visoje Lietuvoje!*

    *Nerijos teritorijoje gali būti taikomas papildomas mokestis.

    6. Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista? 

    Jei pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista, kartu su kurjeriu užpildykite pakuotės pažeidimo aktą ir patikrinkite pakuotės turinį. Pažeidimus kartu su kurjeriu nufotografuokite. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.  

    Prekių ir pinigų grąžinimas 

    1. Kaip galima atšaukti savo užsakymą? 

    Norėdami atšaukti savo užsakymą, kreipkitės telefonu +370 679 55 889 arba elektroniniu paštu: migle@rubisolis.lt, nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.  

    2. Ką daryti gavus nekokybišką, ne pilnos komplektacijos prekę?

    Prašome informuoti mus telefonu +370 679 55 889 arba elektroniniu paštu: migle@rubisolis.lt nurodant užsakymo numerį bei pridedant prekės nuotraukas. 

    3. Kur galiu kreiptis dėl prekės garantinio aptarnavimo? 

    Dėl garantino aptarnavimo kreipkitės telefonu +370 602 03651 arba elektroniniu paštu: visvaldas@rubisolis.lt arba atvykite į mūsų saloną Vilniuje arba Kaune.

    4. Kur galiu grąžinti užsakytą prekę? 

    Prekes galite grąžinti per 14 dienų į Jums patogią fizinę parduotuvę Vilniuje arba Kaune, svarbu su savimi turėti sąskaitą-faktūrą. Grąžintinas prekes taip pat galite atsiųsti su kurjerių tarnybą. Prekės atsiuntimą pardavėjui (www.rubisolis.lt) apmoka pats klientas. Kartu su grąžintina preke svarbu būti užpildžius prekės grąžinimo aktą.

    Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, originalioje pakuotėje ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite „Grąžinimo sąlygos" skiltyje.  

    5. Ar parduodamos prekės turi garantiją? 

    Taip, skirtingoms prekių rūšims suteikiama tam tikrą laiką galiojanti kokybės garantija, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos dokumentuose pateikiamuose kartu su preke.

    Prekės garantija galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis preke, atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia buvo pateikta su preke. Daugiau apie prekių garantiją skaitykite „Garantija“ skiltyje.  

    Lojalumas

    1. Ar galiu dalyvauti klientų lojalumo programoje?

    Kiekvienas klientas, atvykęs į fizinę parduotuvę Vilniuje arba Kaune gaus ypatingą dovaną ir RUBISOLIS nuolaidų kortelę! Apie lojalumo programą skaitykite plačiau „Lojalumo programa" skiltyje. 

    2. Kur rasti RUBISOLIO skelbiamus nuolaidos kodus?

    Specialius nuolaidos kodus daliname mūsų naujienų prenumeratoriams, taipogi galite rasti mūsų socialinėse paskyrose Facebook ir Instagram.