Prekių katalogas

Garantija

  • Visos UAB Rubisolis parduodamos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas, visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas. Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus. Taip pat galite pasinaudoti pratęstos garantijos paslauga. Apie tai plačiau galite pasiskaityti čia : https://www.rubisolis.lt/pratesta-garantija.

    Garantija / garantinis servisas

    1. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą. 

    2. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų. Pirkėjas gali kreiptis atvykęs į mūsų fizines parduotuves Vilniuje arba Kaune (adresą rasite čia) bei pristatyti siuntą per kurjerių tarnybą. Kartu su garantine preke Garantinio aptarnavimo forma (formą atsisiųskite paspaudus čia). Pirkėjas atsako už prekės saugų pristatymą Pardavėjui.

    3. Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisus, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.

    4. Prekės yra siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrus, kurie gali būti ir kitoje ES valstybėje. Tokiu atveju prekės garantinio aptarnavimo procesas trunka nuo 14 iki 70 (keturiolikos iki septyniasdešimties) kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Pabrėžiame, jog visais atvejais garantinį procesą siekiame atlikti per kuo trumpesnį laiko tarpą.

    5. Įrenginiai, pateikiami garantiniam aptarnavimui negali talpinti Pirkėjo asmeninių duomenų, SIM kortelių. Pardavėjas neatsako ir nepadengia išlaidų už informaciją, esančią garantiniam aptarnavimui pateikiamuose įrenginiuose, tokios informacijos atkūrimą ar atstatymą.

    6. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.

    7. Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.

    8. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.

    9. Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu garantinis@rubisolis.lt ir telefonu +370 657 66757.

    10. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

    11. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
     

    Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

    12. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali atvykus į mūsų fizines parduotuves Vilniuje arba Kaune (adresą rasite čia) arba elektroniniu paštu garantinis@rubisolis.lt.

    13. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

    13.1. Prekės užsakymo numerį;

    13.2. Pateikti/įvardyti Prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;

    13.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.

    14. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

    14.1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;

    14.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;

    14.3. Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;

    14.4. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

    15. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.  

    Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais: 

    • Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro);Atsiradus gedimams dėl elektros tinklų sutrikimo;
    • Esant nestabiliam įtampos tiekimui (jei patalpoje, kurioje naudosite prekę yra įtampos svyravimai, rekomenduojama įsigyti įtampos reguliavimo prietaisą, kurio pagalba išvengsite nemalonumų, kadangi garantija dėl įtampos svyravimų sukeltų gedimų netaikoma);
    • Atsiradus gedimams dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų;
    • Atsiradus gedimams ar pažeidimams dėl valymo, skutimo, subraižymo;
    • Prietaisas buvo sąmoningai ar dėl neatsargumo, sutrenktas, sugadintas, ardytas;
    • Atsiradus gedimams dėl į prietaiso vidų patekusių skysčių ar pašalinių dalelių (dulkių, smėlio, cheminių medžiagų, maisto ir kt.);
    • Atsiradus rūdims, spalvos pakitimui (pageltimui, užteršimui ir pan.);
    • Prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį;
    • Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
    • Jei serijinis numeris pakeistas, nutrintas, arba jo nepavyksta nustatyti;
    • Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio rašto taisyklių. 


    Pratęsta garantija


    Nerimaujate dėl įsigyjamo daikto ilgaamžiškumo? Pristatome naują paslaugą mūsų parduodamoms prekėms – pratęsta garantija. Kodėl verta rinktis?


    • Užtikrinta investicijos apsauga;
    • Nemokamas atsarginių dalių keitimas;
    • Nemokamas prekės remontas;
    • Sertifikuotas remontas visoje Lietuvoje;
    • Remonto kokybės kontrolė;
    • Prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.


    Įprastai gamintojai siūlo 2 metų gamyklinę garantiją. Tačiau statistiškai, dažniausiai pasitaiko gedimų netrukus po gamyklinės garantijos pabaigos. Todėl siūlome įsigyti pratęstos garantijos polisą ir išvengti išlaidų ir rūpesčių ateityje. Šiuo metu mes galime pasiūlyti Jums prasitęsti prekės garantinį terminą iki penkerių metų.

    +1 metai kaina 20% nuo prekės vertės
    +2 metai kaina 25% nuo prekės vertės
    +3 metai kaina 35% nuo prekės vertės


    Jeigu prekė keičiama į geresnę su priemoka, taikomas franšizės mokestis 25 procentai plius PVM nuo naujos prekės vertės. Naujai prekei taikoma gamintojo nurodyta gamyklinė garantija (galima įsigyti pratęstą garantiją papildomai).

     

    Kada netaikomos Pratęstos garantijos paslaugos?


    Pratęsta garantija nėra taikoma:
    • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
    • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
    • gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.).

    Jeigu susidomėjote pratęstos garantijos paslauga, informuokite apie tai salono vadybininkus įsigydami prekę. Jei pirkimą atliekate eletroninėje parduotuvėje – pratęstos garantijos paslaugai įsigyti, susisiekite elektroniniu paštu matas@rubisolis.lt arba darbo valandomis telefonu +370 685 14 830

  • Prenumeruokite naujienlaiškį

    Prenumeruokite naujienlaiškį

     

    Prenumeruoti